Sunday, October 4, 2009

katak.bwh.tempurung~

::entri ini diuplod dgn amat tergesa2::

(bangi-rawang-tapah-gua tempurung-air terjun sg salu-tapah-rawang-bangi)

hoyyeh.. it's so damn-happy-to-be-lari from assignmentssss and all da lovey-dovey cornflakes conflik.. kredit to along+abg ash+kerol kerana merestui plan milla ini.. huuu~

sedikit info:

  • ada 4 stage:: 1-senang, 2-senang+susah sikit, 3-susah, 4-susah banyak.. dan kami masuk sampai stage 4
  • berjalan tegak, berjalan gaya nenek 80tahun, jalan gaya itik, merangkak, meniarap komando, guling2 hindustani, gelongsor batu sakit bont*t harus ditempuh dengan tahap kesabaran yang maksimum.. stamina juga..
  • total duration: 3hour 20min
  • bayaran: rm22 per person
  • hasil: kalori hilang, lemak pecah, ketabahan meningkat, kasut konbes pink koyak, jari luka, seluar koyak rabak, tensyen hilang, penat dapat.


gua.oh.tempurung~

sgt.penat.sgt2.okey!

.santek.amat.

kami.blurry-blur.

along+abg ash

motif? huuuu ;p


serious tak sempat menyempat nak snap gambar sebab terpaksa redah meredah onak-ranjau-berduri di dalam gua itu.. kesimpulannya: hari ini milla sangat2 happy meal..

'jangan kejutkan kegembiraanku dengan loceng kedukaan'


p/s: makan burger benjo tepi jalan lagi sedap dari makan big mac.. muahahaha

16 comments:

Anonymous said...

gua tempurung yang kat perlis tu kan?

aku sampai kat situ dua kali masa Biro Tata Negara dulu n sekali jalan2

Anonymous said...

macam best! bole la masuk dlm list aktiviti aku.haha

mij0ohAns said...

HAPPY HAPPY! :)

farah said...

sangat adventure.

:D

siggplus said...

aku paling suka dekat gua tempurung time merangkak dlm underwater stream bwh tu..mmg mencabar gila ah

chentaMAYA said...

wah!
nie besh nie!
aq last panjat gunung stong!
mmg mencabar~
besh sioott~

Fitriah said...

xpnh pg lg..

.millalara. said...

Fatt Chin Choy::

gua empurung kat perak laa inchik.. huuu~ salah gua la ni.. ;p

.millalara. said...

tayn::

bkn mcm best tayn,, tp mmg best oke!

.millalara. said...

mij0ohAns::

weeeeeeeeeeeeeeee~~~

.millalara. said...

farah::

hoyyeh... sangat2 =)

.millalara. said...

siggplus::

haha.. tau xpe.. curious gile wehh,, lepas ke x daku merangkak bwh tu.. takut tercocok2 ape yg xspatutnya tercocok kan.. hahahaha.. tp series sgt best ooo! terbaik!

.millalara. said...

♥chentaMAYA™::

gunong stong? huu.. kat ane tu?
yupp.. adventure = besh!

.millalara. said...

fitriah::

sila pergi.. huuu~

cik husna said...

best2...sy pn nk lari dr ketensionn dan kedukaan..huhuhu

z.a.r.a said...

best2...kat sane mmg cntik~

tp pic last skali tu pelik skit hehe :)