Friday, October 9, 2009

down~

ok. air mata sedang mengalir di dataran pipi. kenapa malam ni mila tewas? haiyok3.. amaran awal: ini entri keracunan perasaan :(

kepada kamu,
terima kasih kerana dah sedarkan saya.
selama ni kamu plastik. saya bodoh. buta.
dah jelas terbukti perkenalan ni hanya atas dasar mempergunakan dan dipergunakan.
dasar materialistik!!!
ok. fine. sekarang kamu dah dapat apa yang kamu mahukan kan?
kamu tak ikhlas pun atas perkenalan ni.
ok. fine. saya ikhlas membenci kamu.
i just cant hate u dear, but i LOATHE u!

ye. silalah kamu ketawa guling2 sambil jerit 'milla bodoh.. yeyeay.. milla bodoh'

AYAH.. angah need ayah badly.. kalau ayah ada lagi kan, mesti angah tak perlu dan tak akan kenal 'manusia' tu ayah.. kalau ayah ada lagi kan, takdelah angah kena tipu macamni.. kalau ayah ada lagi kan, takdelah angah bersusah payah kena belajar benda yang angah tak pernah buat pun sebelum ni.. kalau dan kalau.. tapikan ayah.. ayah dah tak ada dah.. ayah dah tinggalkan angah.. ayah pernah cakap dulu, 'azmila anak ayah kuat, tak boleh menangis'.. angah ingat itu.. tapi ayah, i'v been goin through such a hard life without u ayah.. kalaulah ayah tahu..

it's like the air bein sucked out of me..
i cant even xplain it anymore..
i thought i got over it.. but thru-out time..
i guess i couldn't stop thinking of u ayah..
angah rindu ayah..

angah miss your morning wishes
angah miss your bye2 kisses
angah miss your nyanyian 'alahai anak ayah'
angah miss when ayah panggil angah: 'sayang ayah'
angah miss when ayah geletek angah yg kuat melatah ni
angah miss nak potong kuku kaki & tgn ayah
angah miss every single thing about u ayah..sangat2..

angah tau, dosa angah nangis macam ni. merintih macam ni. tapi angah tak dapat tahan. ok. angah ambil wuduk. yasin untuk ayah. semoga ayah tenang di sana..

even hanya 20 tahun dapat bersama ayah, dunia angah sangat indah.. terima kasih ayah..

Hj Azman Hj Burhanudin
(28jun1961-03dis2008)

al-fatihah


29 comments:

andy said...

gosh...sedih :(

arque said...

sob3.
lupekan je plastik tu mila.
bertahan ya! ;P

BuLaN iTu aKu said...

mila... rilex ye sayang...
kamu kene kuat...

Jard The Great said...

ya rabbiii.. nanges aku bc entri neh...

bergenang da air mata daku.. huhu

AiNeRzA said...

Plastik tu kan boleh keronyok-keronyok...hihihihi...yg pergi tetap pergi...yg hidup...doa dan amalan anak soleh yg akan memberi kebahagian kepada ibu bapa yg telah pergi...selamat beramal~~

mij0ohAns said...

sdey~:'(

cik milla..sabar ok..
kamu kne kuat skrg..
KUAT!

yg pasal org dasar materialistik tu,abaikn je..
xde gune nk saket hati dgn die..
that person dont even worth ur annoyance..
k?

KUAT taw!

saypOOL rafhtello said...

be kental milla!!

nabilah said...

mila ;D
sabar oke kat dunia neh mmg bnyk cabaran dan dugaan
kte sbg hambanye kne kuat tempuh dugaan n cabaran tu suma oke

semoga roh arwah ayah awak di cucuri rahmatnye ya.aminn

lupakan sje budak itu oke!lebeh berhati2 afta neh oke dear..chill2

Ejay said...

i loss my father since 2003
and somehow i moved on with my life without him guiding me...

and i believe u will eventually move on with ur life too

be strong!

babymiLosh said...

andy::

nak stop bein sedih2.. penat dah.. :(

babymiLosh said...

arque::

ye.. plastik takleh kitar semula kan.. huuu~

babymiLosh said...

BuLaN iTu aKu::

ye sayang.. i'm trying..

babymiLosh said...

Jard The Great::

sorry cik jard.. xbmaksud nak menyedihkan org lain.. huuu~

babymiLosh said...

AiNeRzA::

ye kak.. plastik tu layak dlm tong sampah je kan.. huu... btw thanx kak :)

babymiLosh said...

mij0ohAns::

thanx cik mizu'. yep.. cuba mempositifkan diri..

babymiLosh said...

saypOOL rafhtello::

ye! kental,, sila hadir dalam diri sy.. huuu~

babymiLosh said...

nabilah::

lotsa thanx darl~

babymiLosh said...

Ejay::

i wish i could.. yess! i have to..
thanx dear mista ejay..

ini q i L L said...

sabar byk2. tu je yg boleh jadikan kite kuat ;)

Fatt Chin Choy said...

siapa yg jahat sama ko? jom kita belasah...
hahaha

eiqa said...

i know that u r a strong gal....
remember what your dad said to you...
be strong honey.......
u make me cry...uwaaaaa....
i will always be there for you.....
Al-fatihah.......

Enche' Epu said...

ugh..mokche'..jgn iso..gue ttp dgn anda.."so,do you like fat guy with no money?" hehe..

tayn said...

mil.
tabah ye.
orang2 mcm tu jgn dilayan sangat.
buang tenaga.
banyak kan berdoa.
permudahkan urusan.
saya pon sedih ;(

babymiLosh said...

ini q i L L::

insyaAllah dear

babymiLosh said...

Fatt Chin Choy::

jom kita bunuh! haha~

babymiLosh said...

eiqa::

as i told u earlier dear,
i malu la u bc my blog..
hahaha~

thanx muchie2 dear rummie :)

babymiLosh said...

Enche' Epu::

heeeee~ kerana kita berasal dr 1 jasad yg sama.. huk3..

erk.. sila kurgkan 10kg ye.. haha

babymiLosh said...

tayn::

yeah dear..
sy cuba..
dah ternasib malang terjumpa org mcm tu.. huuu~

♥chentaMAYA™ said...

al fatihah~
sabar ye syg!