Friday, November 6, 2009

menggeletis~

jam menunjukkan pukul 2pg dan milla sedang membaham spicy chicken mCdeluxe large set dgn tekunnya.. oh... objek berlapis di sebalik baju itu dah semakin berlapis lah milla oi! reti-reti kanlah diri tu nak membuang objek berlapis tu hehh..! 1 pon jadilahhhhh... ohhh~ *mengeluhhhh..
..........

arakian, milla baru tersedar dari lena.. si kakak baru pulang dari bercerekarama dan membawa pulang itu mcD utk si adik yg kebuluq sejak pagi.. before terlena tadi,, milla belek2 notes utk exam subject Health Care esok.. dan sblm terlena td, rasanya sdg membaca pasal CPR.. ala yg comolot2 tu.. (oh,, apakah?????) ;p

jeng3...... mimpi yg indah bermain di tubir mata yg terpejam-tak-berapa-nak-lena..

MILLA di CPR oleh sang arjuna pujangga yang indah sungguh fizikalnya.. ouhhhhhh2!! *melting*

dengan tangan yg sedikit kasar tanda kuat bekerja,, ohhhhh...
dengan lengan yg sasa tanda gagah perkasa,, ohhhhhh...
dengan dada yg empuk tanda boleh memberikan perlindungan,, ohhhhh...
dengan kumis yg rapi tanda pembersih,, ohhhhh...
dengan haruman yg menusuk kalbu tanda romantis,, ohhhh...
dengan bibir yg mungil tanda (heh, otak suci! ;p) ,, ohhhh...
dengan hembusan nafas yg damai tanda guna listerine (apakah?),, ohhhhh...
dengan kening yang terangkat tanda hey nottie2,, ohhh..
dengan renungan mata yg tajam tanda he's damn so hot n sexy,, ohhhhh ohhhh...


dey!! stop it la milla oi! menggeletis-gila-sewel-putus-fius oredi haaa??? tapikan..... kalaulah mimpi jadi kenyataan kan.. ohhhhh.. ohhhhh... sungguh membahagiakan.. ohhhhhhh~~~

*berapa banyak ohhhhh da... nampak benor la kamu dah gila terangsang milla oii* ohhhh

arjunaku-rockie-rock..ohhhhhh~~
daku kecairan!!!!



gamba ini di-snap diluar balkoni bilik.. hehhh.. ni salah 1 teknik CPR jugak ke? ;p



p/s: bunda dtg bangi dis weekend! yeay!!!! semoga weekend azmila lebih bermakna.. aminn..

26 comments:

fitriah said...

minat the rock kah?

arque said...

haha.sanggap ke ape dak milla ni?adoi -_-

BuLaN iTu aKu said...

oooo minat the rock rupenya,
hahahahhahahaha
agak kurang sopan sang cicak tu

babymiLosh said...

fitriah::

sepertinya the rock menepati ciri2 sang arjuna dlm mimpi CPR itu.. hooo~

babymiLosh said...

arque::

milla on her mental side.. huuu ;p

babymiLosh said...

BuLaN iTu aKu::

dia sungguh berkarisma ;) ohhhh~

heee.. tu cicak2 dewasa.. xpe.. dimaafkan.. haha~

Sharif John said...

Hahahaha

saypOOL rafhtello said...

jom g gym ngan aku setiap hari.confirm xde lapisan2 yg x dikehendaki..hahaha

joegrimjow said...

nak no milla

ini q i L L said...

huyoo. nak yg six packs. hehe

fiD said...

lucah la milla nie,, heee.. pasal gambo cicak tue... awak blogger yg ke-6 x silap citer jiwang hari nie. OOHHO

YobSumO said...

imagination terbaik.

tak semua orang macamni.

tahniah!

Fatt Chin Choy said...

aku membaca pun terangsang
haha

Ejay said...

gulp!

ada apa2 yg ejay boley bantu ke?
hehe

senang, panggil rda said...

cicak tu dah mandi wajib ke belum? haha.

DilOt said...

sekodeng ke..dah ajar cicak tu mandi wajib tak..=)

babymiLosh said...

Sharif John::

hehehehehe ;p

babymiLosh said...

saypOOL rafhtello::

takmoh slim sgt mcm kamu.. nak ada isi sikit2.. ;p

babymiLosh said...

joegrimjow::

herbalife ek inchik? heee~~

babymiLosh said...

ini q i L L::

hoyyehhhh~~

babymiLosh said...

fiD::

hehehehe.. JIWANGness itu indah.. ;)

babymiLosh said...

YobSumO::

ohh.. terima kaseh.. terima kaseh...
*terharu sehhh* ;p

babymiLosh said...

Fatt Chin Choy::

pakchik,,, sila main jauh2.. hahaha ;p

babymiLosh said...

Ejay::

gulp!

hehehhee.. ada2..
sudi ke membantu..
nak CPR!! ;p

babymiLosh said...

senang, panggil rda::

haha.. dia xg kursus kawen lg lah.. x khatam lagi.. ;p

babymiLosh said...

DilOt::

hehehehhe.. bukan skodeng,, cuci mata je.. ;p