Saturday, November 28, 2009

a.cendollela.story~

ohhh.. i'm really sure anda semua telah mendengar ceritera si Cantik Cinderella. dan juga telah mengetahui endingnya dimana Cinderella si cantik itu telah berkahwin dengan si Putera yang kacak dan mereka hidup happily ever after,, walaupun pada mulanya hidup si cantik Cinderella penuh pancaroba onak duri dan cobaan pabila kakanda2 tiri yang sangat tak cantik rupa dan tak indah budi membuat pelbagai cara mensusahkan hidupnya. Well, itu adalah the-So-Saddo-Fairytale.. ohh.. saya mahu jadi Cinderella juga tapi tak mahu sedih2. boleh?

haha.. niat di hati nak cerita pasal cinderella versi milla.. haha.. next time lah ohh.. okeh, ini kesah Cendollela.. :p

Cendollela ini akan nampak sedikit kecik bila bergambar dengan orang yg sedikit besar darinya. dan akan nampak bnyk muda bila bergambar dgn org yg bnyk tua darinya..

cendollela ini akan nampak banyak besar bila bergambar dengan orang yg banyak kecik darinya. dan akan nampak sedikit tua bila bergambar dgn org yg sebaya dengannya..

hahaha.. itulah kesah Cendollela.. boleh??

btw, itu adalah picta time majlis kahwin College Annual Dinner dimana milla sebagai Ketua Pengarah yg over-dressed dgn Dinner Theme : 'English Garden Wedding'.. haha.. over nokk!! tapi tetap,, malam itu meningkatkan indeks kemahuan kahwin semua warga Kolej Rahim Kajai, UKM kan? kan? kan? ohh,, how i wish to ulang masa itu ohhh!!!! ~sweet memoranda of Malam Ujana Memori:19Mac2009..

ini Cendollela bersama akak2 dan adik2 tirinya ye.. sila ambil perheartian. ini bukan blog mencari jodoh.. huuu~~

.sekian.

'You may be a princess or the richest woman in the world, but you cannot be more than a lady' :Princess Diana


25 comments:

senang, panggil rda said...

Hahha. Good name. Lawa baju. :)

aien~s corner said...

cntek!

fiD said...

he, macam dato K laa yg 1st tue =P .. kamoo coooll

Fatt Chin Choy said...

haha
aku ingat ko jadik pengantin dengan abang kumis tu

muahaha

ini q i L L said...

mcm baju kawen. hehe...

YobSumo said...

pergh bersungguh sungguh semua.

tapi pastinya kutua nye dress paling gempak kan. hehehe.

.millalara. said...

senang, panggil rda::

huuu~~ boleh masuk dlm senarai nama bakal anak aite? ;p

mier@merr said...

hhahaha...nama tidak menahan...

.millalara. said...

aien~s corner::

*maluuuu*

.millalara. said...

fiD::
hohoo.. ini Datuk T okeh :)

.millalara. said...

Fatt Chin Choy::

cuak jap je pakchek?? hahaha ;p

.millalara. said...

ini q i L L::

mmg baju tawen pon.. sewa kat bridal shop.. huuu~

.millalara. said...

YobSumo::

harusss.. semangat mutu keunggulan.. haha ;p

.millalara. said...

mier@merr::

kearah memelihara warisan cendol..hahaha~

joegrimjow said...

gojes2

atas tu nampak mcm dato k#
;)

♥chentaMAYA™ said...

ya amponn milaaaaa~
ko sgt lah santik!~

saypOOL rafhtello said...

xdapat nak bergambar dengan ko...
bz sgt ko..rmi peminat.. =)

DilOt said...

ketuanya hebat seyh...anggun..=)

Masy said...

aiyaakkk tema wedding plaks hehehe

btw, lawa2. akak pakai ntah muat ke tak tuh huhuh. jom laa gi broga, akak x penah tau gi situuuu

.millalara. said...

joegrimjow::

huuu~ nak tunggu Datuk J bila lah kan.. hehehehe ;p

.millalara. said...

♥chentaMAYA™::

maluuuuu wehhh.. hahhaha ;p

.millalara. said...

saypOOL rafhtello::

haha.. dinner taun 2010 ehhh ;p

.millalara. said...

DilOt::

huuuu~~~~ *blushing sudaa*

.millalara. said...

Masy::

haruslah muat ohh.. kita lg belon tau! hehehe~~

bereh! set time! mila on jer.. inchik john pon mau pergi lagik ohh.. mari2.. :)

cik zatil said...

mila pinjam baju esop..hehe