Tuesday, June 16, 2009

mahu yg BIG saja~

semua yg ber'entitled BESAR-BESAR,, mesti dapat memberi kepuasan yang MAKSIMUM kepada kita yang bergelar manusia ni kan.. kereta besar,, rumah besar,, makanan dgn portion yg besar,, kekasih besar.. ini statement keliru dan celaru tau ..

tapi kepada orang-orang yg BESAR-BESAR,, ingatlah ye.. tak semestinya dgn kedudukan BESAR-BESAR,, boleh menjadikan anda lupa daratan dan suka-suki je nak memperhambakan orang bawahan anda.. berjawatan sepatutnya membuatkan anda disegani dan dihormati dan bukan dicerca lagi dikeji... INGAT,, kat akhirat yang kekal abadi nnti,, kita semua adalah SAMA jerr...





p/s:: ku mahu semua yang BESAR-BESAR sahaja ya...!



34 comments:

~ariFFin~ said...

nk yang besar2 jugak
ley shared x
hehehe

Shairazi Saidin said...

besar2 neyh 'bahaya'...hahahaha!!!

paraxixth said...

bini besar.
wang besar
rumah besar
kereta besar
bisnes besar
gaji besar
menang besar

p/s: wah...besar nye gelas..nnt jadi besar.ape tu..istilah. gemuk air...

aduka said...

hahaha.. blom ckup besar gelasnya lagi tuuu.. =P

mau rntai emas besar ble? ngehehehe.. $_$

babymiLosh said...

ariffin::

sharing is caring.. huuuuu~~

babymiLosh said...

shairazi::

huuuu~~ apakah???? besar apa yg 'bahaya' sgt tu? huuuuu~~

paraxixth said...

nak rantai emas besar...cube lihat rantai emas secara dekat.mesti nampak besar.kalau jauh2 nampak kecik.

babymiLosh said...

paraxixth::

muahahaha~~ (gelak besar)
kembong air laaaa... huuu~~

babymiLosh said...

aduka::

$_$

heee~~ dah berpinar2 dah mata ni....

babymiLosh said...

paraxixith::

hahaha.. itu macam ka??? p kalu dah mmg kecik,, tgk dekat2 kecik,, tgk dari jauh lagilah kecik.. haishhhh~~

mij0ohAns said...

asal hati perlu BESAR je sudeyh~=)

babymiLosh said...

mijOohans::

heeeee~~~ slalu je kecik hati... bulan ni nak BESAR hati jaaaa.. :)

paraxixth said...

tangkap gambr...letak kat depan mate...jadi macam lanun..nnt nampak besar je ...haha

babymiLosh said...

paraxixth::

merapu! hahhaaa... bkan stakat besa,, leh juling pastu buta trus....

hajar hairi said...

wow~~
sume nak besar??
tapi x sume bende besar nh ok
hahahha

paraxixth said...

buta...abes sume kecik besar x dapat beza.hahaha.padan muke!

babymiLosh said...

hajar::

huu~~ apa yg ok? apa yg x ok? ngeh3

babymiLosh said...

paraxixith::

haisHh molot! jaet kang molot tu!

haruan tasek said...

samalah aku pun suka yang jumbo. puas hati aku

cik nana~ said...

saya nampak gelang kamu sahaja. besar juga yeeee
muahahahha

Mohd Shukri said...

Big! Jangan Besar kepala sudah!!
kuikuikuikui p/s nice song 1st time tersinggah kat blog nieh! :)

KhairiL's said...

suma nk yg besar2 ye
harap2 tercapai la hajat tu

naddysh said...

sy kicik sajork...
abestuh, kamo tamo sy laie laa??
sedey..sedey..

Eazy Izzuddin said...

beso la puas minum
kecik x puas langsung
haha
=P
xD

babymiLosh said...

haruan::

yup.. btol3.. jumbo.. pastu minom sorg2.. muahahaha~

babymiLosh said...

cik nana::

haiyok2.. itu kichik saja.. mahu yg lagi besarrrrr.. ngeeee~~

babymiLosh said...

mohd shukri::

huuuuu~~~ tak.. kpala kichik saja..
yup.. lagu ini amat mendamaikan jiwa =)

babymiLosh said...

naddysh::

aloh2.. kesimpulan= sila besarkan tubuh kamu... huuuuu~~

babymiLosh said...

eazy::

huuuu~~ apakah??
XD

(angguk kpala laju2.. stuju2) ;p

dude said...

sy nak isteri yang kecil comel molek sahaja boleh tak?...;)

babymiLosh said...

dude::

heee~ musti GKC kecil comel molek je kan??? buleh2.. tepuk dada tny selera.. huuuuu~~

Pija! said...

kekasih bso2 xnak..
haiz..
xaci tol..
bahahah

Pija! said...

kekasih bso2 xnak..
haiz..
xaci tol..
bahahah

babymiLosh said...

pija::

aci laaa....besar la besh!