Thursday, June 11, 2009

agak-agak brapa?




kalau terkurang kang.. cakap perli..
kalau terlebih kang.. kecik hati pulak..



*********************



milla ::
oh,, hari isnin nanti birthday akak ye.. yang ke berapa kak?


akak tu ::
hmmm.. cuba milla teka..


milla ::
alaaa.. mana geti nye nak teka2 ni..


akak tu ::
agak2 je..


milla ::
(monolog dalaman :- alaa,,muka mcm dah berumur.. kang aku cakap 35++ takut kecik ati plak..hishhhhhh...) surrender la kak,, milla tak geti nak teka2

akak tu :: oh,, umur akak ada lah 20 something

milla :: 20 something tu brapa (apekesusahnye dia nak gtawu ni..haishhhh)




*********************


sensitif sgt ke persoalan tentang umur tu?? haishhhh.. sepatutnya kita berbangga tawu dgn umur kita... pertambahan satu angka,, setahun demi setahun.. ALHAMDULILLAH..
dan takda keperluan yang rasional rasanya untuk MALU dgn umur.. pirahhhhhhhh... nak malu2 pulak.. haishhhhh... secara fizikalnya,, setiap kehidupan di muka bumi ni boleh di estimate umurnya kan?

ahaaaa.. tgk pic ini.. kompem akan panggil dia nenek kan? tak pun buyut kan...
tak tergamak rasanya nak panggil akak atau sis kan? heheheee ;p


*********************

heeee.. ni kek ulangtahun kelahiran milla tahun 2008..
so,, agak2nya,, boleh teka tak bila birthday milla yg ke 21? heheeee... ;p
kata tak suka teka2.. haishhhhh





p/s:: teka-teki teka-tekuk,, ular mati kena patuk.. ;p

18 comments:

ayien.. said...

ceh..nk promote date bfday ae??

~~ngee

paraxixth said...

wah....dah tua....uwek

♥chentaMAYA™ said...

ahah!
bet0i3~
ape nak kesah ngn um0r~
sy bangga sy bawu 20!hee~

haruan tasek said...

22 tahun..... ya tepat sekali

AkuAyie said...

ank merdeka ya kamu mila??
hehe..

uit.. umur itu tidak harus dimalukan.. harus dibanggakan! hehe

babymiLosh said...

ayien::
huk2.. itu perlu ;P

babymiLosh said...

paraxixth::
aloh2.. da tua tp sedar diri dan tidak ber'dunhill'.. heeeeee ;p

babymiLosh said...

chentamaya::
heeee... 30taun lg, sudi tak ckp sy bangga sy sudah 50.. hehehhehe :)

babymiLosh said...

haruan::
inchik salah makan ape ni??? huuuu~~ apa yg tepat sekali itu? *musykil2*

babymiLosh said...

akuAyie::

hoyyeh!!!bijak skali kamu ayie oi...

betul2.. *angguk laju*

joegrimjow said...

sensitif gileee

babymiLosh said...

joe::

musykil2...
sepatutnya isu umur tak menjadi isu sensitif dan sentap kan?? haishhhh~~

Anonymous said...

milll !!!
nnti taun ni bedday milla tyme bulan puasa...
hahaha

kamoo maw apeee?
-informasi kajai 0809-
hahaha...

sha89 said...

hahahah betul2...rmai org agak sensitif bab umo ni..xtau nape..

pada aku, aku lg suke org tau umo aku brape...:)

birthday mil bila?

babymiLosh said...

anonymous::

tu la pasal.. time bln pose.. sambutan kemeerdekaan pun dibatalkan.. huuu.. tp mesia ttp CUTI.. =)

kalu cenggitu maw moreh makan shedap2 la gini.. heeee~~

babymiLosh said...

sha::

betul2... xkesah la muda ke tua ke.. dah mmg tetap dah umur kita tu kan.. takley tambah takley tolak.. huuuu~~

besday : 31.08.88 =)

ﺧﻴﺮﺃﻟﺪﻳﻦ said...

senang je..haha

babymiLosh said...

kyle::

apakah?? huuuu~~