Friday, August 28, 2009

rembesan.saliva~

milla mahu ini!!!!
dah lama tak makan kopok Bika ini!


dan sekali lagi.. gambar ini ditempel disini kerana empunya blog ini sedang sangat-sangat-amat-amat mahu makan sengkuang yummy ini!!!!!!! grrrrrrrrrrr~~~~~ menetes-netes..


[mode: sdg parkinson menahan geram melihat sengkuang diatas]



p/s:: hari ini dalam sejarah: naik mini bus okey! tambang rm0.80..


23 comments:

Fathiadha said...

ish3...jgn letak gambar makanan ni, nanti semua org terlapar...



~nanti kite g makan menda tu sama2~


:)pose2

paraxixth said...

owh.bika.dulu harga 20sen jerk.ade lambang ayam.damn sedap.skang taktahu berape..

mij0ohAns said...

sabar laa wahai saliva cik milla..
hehh~

Fathiadha said...

tak pe2, ada masa nanti boleh la milla makan, tp jgn makan di siang hari n diwaktu org len sdg berpuasa

~ rujuk blog fathiadha ~ persoalan nilai

bile tgk bika, teringat zaman kanak2..huhu

Muhammad Khairul Arif said...

kopok BIKA!!!~~

saypOOL rafhtello said...

bika best!!!

babymiLosh said...

Fathiadha::

xpe kot TERlapar.. hehehe ;p

ye.. puasa2.. bertahan..

babymiLosh said...

paraxixth::

bln lepas de beli.. yg pek besau.. rm 2.40. gila sikit je isi dia! satu ngap dah habes.. huuu~

babymiLosh said...

mij0ohAns::

heeee~ saliva pon kna tahan nafsu.. hehe ;p

babymiLosh said...

Muhammad Khairul Arif::

BIKA kopok!!! ;p

babymiLosh said...

saypOOL rafhtello::

sila belanja BIKA.. haha ;p

tayn said...

BIKA SEDAP!!! =)

ejan said...

batal pose kalo bc time pose.. hahaha

khairil said...

ni la dinamakan dugaan bulan puasa

iLhAm_bEcKs said...

fuh!!
mkanan oh mkann..
gilak!!
hahaha...
lapo...
huuuu

Jard The Great said...

seb baik aku dah buka posa mase tinguk gmbr neh.. ehehehe

arque said...

bika sgt sedap!aku suka.
kuah rojak+kacang tu nampak sedap lah.
kene carik ni.nyum33.

babymiLosh said...

tayn::

ye! sangat2!

babymiLosh said...

ejan::

ni keluar fatwa mana plak daaaa ;p

babymiLosh said...

khairil::

chobaaan ;p

babymiLosh said...

iLhAm_bEcKs::

hehhh~
pose2!

babymiLosh said...

Jard The Great::

huuu~ seb bek :)

babymiLosh said...

arque::

ye! bika- peberet ol scool jajan :)