Sunday, August 30, 2009

inchik.eful~

~~inchik eful, sila kagum dgn saya.. sy telah rajin membuat ini =)

1) anda rasa anda hot?
YA! pasti.. saya yakin dan saya kunci jawapan ini! hahahaha ;p

2) upload photo kegemaran anda


3) mengapa anda suka photo ini?

ini adalah kerana saya jeles dgn bonda dan ayahnda saya.. selamanya chenta mereka ada.. dan time ni saya tergelak2 terguling2 bila ayahanda mengumpan bonda suruh teruskan pendakian sampai ke stesyen teratas kat gunung mat cincang ni.. wat a lovely trip ;)

4) bila kali terakhir anda makan pizza?

hmm.. lama dah.. 30julai.. dibelanja pizza hut oleh cik winnie sayang..

5) lagu terakhir anda dengar


tanggal 31 by allayarham sudirman.. (sedang dgr dari corong headphone ini)

6)apa yang anda buat selain membuat tag ni??

ber'butterscotch.. Oopppsss.. kantoi ;p

7)selain dari nama sendiri,anda suka dipanggil nama apa

chantek, jelita, ayu, menawan.. haha.. boleh?

8)tag lagi 6 orang


tak mahu ;p

10 comments:

ejan said...

chantek, jelita, ayu, menawan.. haha.. boleh?

tarak boleh!!!

saypOOL rafhtello said...

saya kagum sekali...
sharing is caring..
bersama2 ke puncak..sweet..

babymiLosh said...

ejan::

jelesh la tu! ;p

babymiLosh said...

saypOOL rafhtello::

heee.. menuju puncak~~

Ejay said...

gunung mat cincang tu katne?

ini q i L L said...

semua yg baik2 je
;p

arque said...

nak berbutterscotch jugak cik milla.
heee~
n selamat hari lepas jadi.
kamu dah tua lah mak cik milla. ;D

babymiLosh said...

Ejay::

kat bumi langkawi =)

babymiLosh said...

ini q i L L::

heeee.. harussslah! ;p

babymiLosh said...

arque::

heee~ butterscotch sgt sedap!

mekacheh dr mak cik yee.. ;p