Thursday, December 30, 2010

..terimakasih chenta

lelakiku,,

aku tahu kau sentiasa menanti sebaris ayat keluar dari millalara ni,, hingga kadangkala buat kau jemu bila tak ada entry yang aku tulis.. huuu.. aku mintak maaf.

lelakiku,,

aku tahu chenta kau pada aku terlalu besar,, terlampau telus lagi dalam.. hooo.. dan kau acapkali kata, kau bukanlah seorang lelaki romantik yang bijak menyusun manis bicara kata.. jenuh jugaklah aku nak menunggu bilanya kau nak kata I LOVE YOU dan kemudian aku nak balas I LOVE YOU TOO.. hahaha.. kadang-kadang, aku saja menggedik2 nak lebiu2 dengan kau. pastu, ayat kau mesti sama je,, sampai aku dah terhafal dah, 'ni kenapa buat suara gedik ni? tak sukalah'. pastu, aku pun diam2 sudohhhhh.. kau tau kenapa? sebab kau garang. aku takut. hahaha ;p

lelakiku,,

diam tak diam,, sedar tak sedar,, dah 10 bulan usia ikatan-chenta-ketat-ketat kita kan.. sumpah aku tak nak yang lain selain kau. sumpah aku akan chenta kau seorang saja. insyaAllah,, panjang jodoh kita,, dan atas izin Dia,, bersatulah kita nanti... kau tahu, aku eksaited-macam-orang-dapat-tau-mengandung-anak-pertama bila kau ajak aku kawen tau! hahaha.. dan aku betul2 yakin, kau lah orangnya..

lelakiku,,

memang seringkali kau kasar, kau gurau2 dengan aku pon sampai lebam2 segala.. tapi lembut tu ada pada hati kau.. aku je yang nampak sebab kau bagi part2 lembut tu untuk aku sorang je kan? hehehehehe.. kau buat aku jadi lebih matang. aku dah tak manja2 dah kan? aku sekarang seterong lagi kental yawwwww!

lelakiku,,

aku cuma nak kata, kaulah segalanya untuk aku.. terima kasih chenta!


p/s: Happy Birthday To You Enchik Gula2Hati Saya.



3 comments:

Mr.millalara said...

menitis air mata jantanku mbca entry nie...huhuhu

Blog Eazy Izzuddin said...

fuhhh...
:)

aEn said...

mila... suke nyer bace entry ni..bile nk tunang? hahaha