Tuesday, March 9, 2010

eksekutif.kaunter~


khususan kehadapan saudara/i yg bekerja sebagai eksekutif kaunter (baca: cashier), walau apa juga masalah dalaman yang melanda dan mengkaburi kewarasan diri anda, silalah senyum2 sahaja tatkala menjalankan tugas anda. paling tidak pun, buatlah muka neutral, sarunglah topeng-bukan-diri-sebenar supaya lahir keprofesionalan itu dan mensenangkan hati semua pihak. ini tidak, masam mencuka lagi kelat dan hanyir. heh. tolong ya. terima kasih.


iguana ni pun pandai senyum tau.

Zoo Melaka. Sunday, March 7





p/s: semakin hari semakin :)

20 comments:

moment said...

ku selalu sound org yg kat plza tol..

masam mencuka mcm kita ni wat salah..

moment said...

uh uh! ku 1st~

joegrimjow said...

haha
comey2
die tengah senyum tu ek?
hjeheee

IYLLIENAZ said...

betul laa..mmg menyampah ngan cashier yg muka ketat2..

Wanita Itu said...

betuibetui.. takde mood nak berurusan ngn orang yng taknak senyum kan kan..

nAD said...

iguana melaka mmg suke trsenyumm...
haha

fizranier said...

comel iguana itu..

knapa sy x suke binatang eh????

faiq said...

seram x g zoo?

Moon BlooDy Spell said...

setuju..
muka ketat je...

kakachan said...

bek suh iguana je jade kaunter.. ohhohoho. kan mila kan?

Fathi Adha said...

iguana lbh baek drpd manusia yg tak suke senyum...

nick irfan said...

huh! berani betol awk pegang iguana tu... ha! awak kena tag!!! hehehe

Mohd Shahrul Hafizi said...

Kiutnya iguana itu.

DeVoteD LilY said...

seronok...
lm dah tak pegi zooo..

alvin takda rumah harga 8juta story.... said...

ehhh...
chumil nya monyet..
kat mana kau jumpa monyet tu??

ayie said...

hahaha..tomeinyer iguana tu cenyum! :))

cokelat lover said...

eh,mcm kmbar la milla ;p

cokelat lover said...

eh,mcm kmba la milla ;p

Masy said...

hahha mmber akak dulu penah sound budak tol dulu

"senyum sket bole tak?" hahahahah

fiD said...

zoo lagi,huhuh