Sunday, April 19, 2009

pelamin anganku musnah~

hoyyeeeh~ jgn salahkan milla kalau tajuk ni tade kena mengena ngan en3.. RUJUK NO.22.

huuu~ oleh sbb skang neyh tgh exam week n milla neyh sungguh la tidak damai jiwa jika tak stadi dgn alunan muzika mendamaikan dari cerowong lappy neyh 24/7.. so,, dgn bangganya nak wat tag neyh.. (erk,, ada kan word cerowong tu? huuu.. BM milla time SPM: b4 *aiyaaaa*)

Before we start, the rules are as follows:

Put your music player on shuffle. For each question, press the next button to get your answer. YOU MUST WRITE THAT SONG NAME DOWN NO MATTER HOW SILLY IT SOUNDS!!! (jgn tipu2 tawuuu!)


Let the survey begins....


1. If someone says, “Is this okay?” … you say?.
never be replaced- 1st lady (eh?)

2. How would you describe yourself?.
kasih berubah- ferhad (erk,, tp sy cinta kamu saja)

3. What do you like in a girl?.
aku cinta kau dan dia- adi (apakah?)

4. How do you feel today?
No time to cry- cradle of filth (yessss!good hint!)

5.What is your life’s purpose?.
sembunyi- misha&andy (lorr?)

6. What is your motto?.
your love is a lie-simple plan (hahahaha~)

7. What do your friends think of you?.
kasih yang tak di anggap-kertas (pehh,, sentap!)

8. What do you think of your parents?.
separated- usher (haiyoooo! hmm.. yup.. alam yg berbeza tp chenta yg sama)

9. What do you think about very often?.
cinta antara benua- arni nazira (erkkk?anyone from antartic?)

10. What is 2 + 2?.
I can’t hate you anymore- nick lachey (hahaha~)

11. What do you think of your best friend?.
bedroom window- nice stupid playgroud (yeah,, my bf senanye adelah my bed)

12. What do you think of the person you like?.
Ucapkanlah- erra&yusry (tolonglahhh katakan kamu cinta sy.. tolonglahhhh.. haha)

13. What is your life story?.
lose lose situation- bryan McFadden (no komen)

14. What do you want to be when you grow up?.
cinta terhalang-bob (tidakkkkkkk!gilakkkk ini!)

15. What do you think of when you see the person you like?.
love me or hate me- lady sovereign (if you love me then f**k you,, if you hate me then f**k you) hahaha~ bkan milla ckp,, lagu tu yg ckp tawu..


16. What will you dance to at your wedding?.
pasrah- erra fazira (huh?)

17. What will they play at your funeral?.
bukan diriku- samsons (good hint!hahaha~ salah funeral lah wei.. bukan dirikuuu..)

18.What is your hobby/interest?.
born to make you happy- Britney (good hint!yessss.. I like!)

19. What is your biggest fear?.
since I found you- Christian bautista (good hint!mmg!afta milla jumpa kamu,, hidupku berantakan!)

20. What is your biggest secret?.
I’m a bitch I’m a lover- alanis morisette (ooopppssssieeee)

21. What do you think of your friends?.
bolehlah boleh- mas idayu (hahaha~)

22. What will you post this as?
pelamin anganku musnah-azie (erk,, mila tawen duk atas kapet je nnti.. huk3)

23.say something bout the person tagged you.
putuskan saja pacarmu- puspa (hahahaha~hambek! )


********************
p/s: milla takmoh tag sesape.. tp mungkin inchik eful kna wat ni sbb dia tokey lagu2 seantero dunia.. huuu~ kpd sesiapa yg sambil stadi2 dgr muzika,, bulehla wat tag ni (serious mcm klaka je result dia) dan kpd sesiapa yg stadi smbil dgr alunan bunyik kipas ajer,, xperlulah k! huuu (pjg pulak p/s kali ni)

********************
nak mencapub jugak! huuu~ 18apr.alg banje kat KRR.
.angah SYG along.
cepat kawin!
.tq.

8 comments:

nurul husna binti ibrahim said...

akak milla ke tu..ingtkn fatin td..
muka dh nk sm...heheh

babymiLosh said...

huuuu~
yer? dalam gamba je kowt :)
along da tue da.. atyn mude lagi.. hehehe

joegrimjow said...

cam pernah denga je tjuk entry 2...
hurmmm

babymiLosh said...

tajuk lagu la inchik~

madeeha muhammad said...

huhu....cam sonok klo wat ni....the problem is, i study dlm keadaan yg aman tenteram...hehe....masa bowing jer dgr lgu.

babymiLosh said...

wah3.. sungguhhhh bagusss teramat kak deeha ini.. tabik spring! toink2!

saypOOL rafhtello said...

t kt ukm ak wat ea..
mls la nk buat kt uma ni..
hehe..
papehal..tq tag ak..

babymiLosh said...

waaa...beshnyer kamu still kat umah! jelesh2.. kebush..