Thursday, April 9, 2009

dilambung nafsu~

.bersendirian menjadikan diriku tewas.

arGhhhh... tis few days,, nafsuku terhadap 'sesuatu' melonjak-lonjak pada tahap maksimum! daku pun tidak mengerti mengapakah dan bagaimanakah ini buleh terjadi... acapkali hati ini meronta-ronta untuk nafsu terhadap 'sesuatu' itu dipenuhi... tak kira apa cara... tak kira pandangan jelek yg dilemparkan oleh umat manusia.. apa yang penting daku dapat mengikut irama nafsuku terhadap 'sesuatu' itu.. nikmat terasa maha dasyatnya.. sehingga ke lubuk kalbu yang paling dalam... ahhhhhhh... diriku puas memenuhi nafsuku terhadap 'sesuatu' itu.. hanya aku dan 'sesuatu'.....


gambar diatas hanyalah gimik semata2.. ahaa~~ 'sesuatu' yg dimaksudkan ialah... MAKANAN a.k.a FOOD!! currently addicted to FOOD!! currently a FOOD-HUNTER 25/7!!!!!!
wanie sampai naik takut tgk ketakzuBanku terhadap makanan.. xpernah2 mcm ni..penyakit kronik ni br terjadi dlm tempoh seminggu ni.. aishhhh... control milla! control milla! arghhhhhhhhhhh.. i'm afraid dat i cant! peyot td mendendangkan irama bollywood dan ini hasil meronggeng berseorangan ke kajang 9.30pm tadi....*peace*

large set spicy chic mC'deluxe + choc indulgence.. mam ditemani cedot & cenyet sbb rumet tinggalkan daku berseorangan.. huuuu~ tp tgh mam td,, rumet koling2 menemaniku juga... cYg rumet~~

uwaaa.. now ni da jd peminum setia eno.. melegakan angin dan ketidakhadaman~ heee~


p/s : yang musykilnyer,, td timbang,, berat maintain! huuuu~ *applause!*

4 comments:

naddysh said...

kamo mkn mcD idok mengajak shayer yek??

hurm

shayer pon akn kesunyian mulai mlm esok
rumetku pon blk jugak
dan daku tertinggal sorg2

hee~

babymiLosh said...

wehuuuuu~
kesunyian di bumi kajai ni agak melemaskan!

madeeha muhammad said...

samer lah mill,
sejak duamenjak ni, asyik mknnnn jer keje....
nk kata xbaca doa, baca....hurrrmmmm

babymiLosh said...

hooo~ banyak tenaga gune.. exam week la katakan.. hehehe :)