Wednesday, May 12, 2010

tora datang lagi~

(sumber: google>google image>tora)

:: err,, kalau tak silap, dulu beli ni 6posen kan? setiap kali iklan mesti teruja nak hadiah dlm tu.. bebola cekelat tu skali ngap dah habis sebab ciput je pun.. ::


assalamualaikum w.b.t..

hye3 anda... ohhhh... sungguh hati dan jiwa ini merindui anda2 dengan semaksimanya!

arakian, sudah agak lama mila eskep dari dunia pemblogan yang indah-fantasia-ceria ini... serasa sukar mahu mentaip kerana otak ini hampir berkarat akibat tiada pencurahan kata serta madah bermelodrama yang berlaku sepanjang hampir 2 bulan.. sungguh banyak perkara yang telah berlaku sepanjang 2 bulan ini.. yang paling terkesan dihati, al-fatihah buat teman blogger,, arwah bro Hisham.. banyak komen arwah pada entri2 milla.. ya, tak tersangka dan tak terjangka.. itulah lumrah kehidupan setiap insani..

seperti adik bayi mungil yang baru hendak mula bertatih (bayangkan: goyangan pinggul disaluti pampers membulat), milla harus mula kembali belajar beraktivitas di alam blog..

dan yang pastinya,, hidup milla yang sudah mula ceria dan berglitter2 ini akan pastinya lebih indah dan bersparkel2 bersama kalian2... aummmmm~


p/s: nantikan kunjungan cik milla di teratak2 kalian.. weeeeee3..


13 comments:

aduka said...

adooiii..
lama sungguh kamu 'menyelam'..
description adik bayi mungil tu lawak la..
haha..

dlu tora mmg cam pyh je nk beli..
60sen pn ase mahal..
skrg ni ase amat2 murah plak..
=P

alvin takda rumah harga 8juta.... said...

kejap ada..
kejap takda..
tora tu harga seringgit sejak tahun 1988

alvin takda rumah harga 8juta.... said...
This comment has been removed by the author.
laila said...

wuhuuuu glitter dan sparkle2 gitu
bg tumpah kt hitamputih sket ek

iyllienaz said...

yeayyy!!aktif kembali..jgn lupa singgah blog ya..

.millalara. said...

aduka::

menyelam nasib baik tak tenggelam.. huuuu~~

60sen skrg,, beli kuih pon dpt 1 je sbb 1 40sen dah.. dulu kuih 20sen je kan.. huuu~ *kuih plak dah* haha

.millalara. said...

alvin takda rumah harga 8juta....::

huu.. tlebih telan chipsmore kot..
err.. sengget eh? ilang ingatan suda.. rasa macam posen2 je..

.millalara. said...

laila::

huhuuu.. ye,, merindui kamu empunya hitamputih ohhh :)

.millalara. said...

iyllienaz::

yuPpzzzz.. harussssssssssss yayang :)

chokio_nia said...

ya..da nampak anda..trimas 4 d wish..n slamat kembali..:)

░♥si lampu neon♥░ said...

dulu2 suke la beli mende ni..pastu tah pape tak baloi!``

Wildlife Photography said...

very great design here of the Biscuits. in here i can buy from the market..

░♥si lampu neon♥░ said...

oohh tora ni semua orang suka kan dulu?? tapi sekarang rasa sangat bodoh kalau beli toraa..tak tahu kenapa hahahaha