Thursday, May 13, 2010

happy.belly~



telah hampir 2 minggu bergelar penganggur.

duduk senang-lenang gelek perut.

verangan dan bermelodrama sepanjang masa.

makan sedap-sedap.

program diet musnah hancur lebur.

si biyang. gemok. berhibernasi itu indah.


milla dah mula menjalankan tugas sebagai cik bibik diteratak bunda. haruslah berjinak-jinak ke dapur. MEMASAK you! sungguh kagum dengan pencapaian diri sendiri setakat ini. tak susah mana pun ghupenye. thanks to Mat Gebu@ Dapur Tanpa Sempadan. i very the like!


..biar tak sedap mana pun awak masak, yang penting nanti, saya balik kerja penat2, saya nak rasa masakan isteri saya (Enchik gula2 hati, 2010).


belly mu happy, hatiku jua.
ok. *menggeletis ohhhh*

16 comments:

sI tEDI said...

mila,
mana kamu pergi????

misshhh yu!!

selalu try resepi mat gebu.ekekekekeke

LyAbUbLeX said...

sweettt ;p

chokio_nia said...

wah..da ade enchik gula hati..aouch..haha

btw menggeletis itu apa??

iyllienaz said...

haha..bagus2..xkesah la sedap ke x, nanti boleh improve kan??

aduka said...

woohhh...
kucen yg chumelll..
=)

Huda Luna said...

nnt masak kt aku boleh?
yummyyy!

En. Gulat2 said...

mcm wa knal jer ayt yg last tu...
kt mn lu abik??

Masy said...

ade pun.. ingtkan dah lupe paswed blog. hahahaha

makdara terdiva said...

comey lote si biyang tu.. :)

░♥si lampu neon♥░ said...

best gile jadi penganggur?

ini q i L L said...

kak milla! nanti tunjok lah kak milla masak apa. bg resepi sekali. hehee. :D

Wildlife Photography said...

very nice seen there, A cat is sleeping with relexable...

eskep said...

both of u...r so sweet ;)

mier@merr said...

wahh...sgt comel.... si biyang itu.. sekian~

Nilzaf Melati said...

comelllllnyaaa meowww biyan!!! saya suka sangat kucing! =)

YobSumo said...

lama nye tak update!

cute gilek kucing!