Monday, September 14, 2009

a.big.NO~

[kecelaruan perasaan melanda]


bunda menalipon..

bunda bertanya :

'angah dah jatuh cinta dgn ****** ke? angah jangan jatuh cinta tau. kawan je'

glurpppp... telan air liur.. then balas pada bunda :

'tak mak. angah tak jatuh cinta. angah dgn ****** kawan je kan..'

tak tertanya persoalan 'kenapa mak????'

..........

hmmm.. naluri seorang ibu lebih tahu. YA. itu benar. bunda dah agak kenal dgn si dia. masih terlalu awal hubungan kami. masih boleh untuk mengawal perasaan itu dari mekar. YA. mila akan cuba untuk tidak jatuh cinta kepada dia. keranamu jua bunda. hati dan jiwa, sila patuh dengan tindakan otak. hati, sila jangan cair. jiwa, sila jangan merana. azmila, sila KUAT!!

..........

auhhhhh!!! time habis tulis perkataan KUAT kat atas tu tadi, dia menalipon mengajak sahur.. pelawaan ditolak walaupun perut minta diisi dengan roti nan kima.. OMG! kuatkah mila?? YA. harus kuat. no matter what. perasaan cinta, sila pergi jauh2! shuuuuhhhh2! I'M TRYING TO TRY: NOT TO JATUH CINTA kepada dia..


[air mata sedang mengalir di dataran pipi]


p/s: angah love u bunda! sgt3..


27 comments:

ﺧﻴﺮﺃﻟﺪﻳﻦ said...

sabar ye..setiap kejadian ada hikmah tertentu..:)

mybreakfastclub said...

woah! knp begitu? huhu

babymiLosh said...

ﺧﻴﺮﺃﻟﺪﻳﻦ::

yupp.. ada hikmah yg kita tak tau kan.. hhmmm~

babymiLosh said...

mybreakfastclub::

ada benda yg bunda tahu dan shaya tidak tahu.. mungkin.. T_T

mybreakfastclub said...

sediy nya.... :( jom comolot. eh salah! :p

babymiLosh said...

mybreakfastclub::

nguks ngeks! ;p

TerubukMasin said...

jatuh la cinta ngan gua..
pasti jwpn YA diluahkn ngan mk..:p

Ejay said...

di luah mati emak...
di telan mati tercekik la pulak!
aduiii...
kes parah ni beb. huhu.

farah said...

mungkin ada sesuatu di sebaliknya.

siapa tahu bukan.

sabar ya.

:)

♥chentaMAYA™ said...

aku sama macam kau.
xpe.
kita kuat untuk bonda ok?
jgn nages!
kau kene guna air mata bila dia betol2 pelu nanti!

RoSe_ViOleTE said...

Milla~~
tnye r dulu dgn bunda kamu btol2
huhu...ape2 pn leh bwk bincang...

but,mom always right kan?
sabar yea...

mij0ohAns said...

sabar ye cik milla..KUAT!
mmg betol,naluri ibu tu kuat..
mom always knows best,kn?

nenek™ said...

be strong =)

xtau nk komen ape..sudah smestinye aku akn suh ko ikot ckp mak ko tu..ade kebaikan nye..

AkuAyie said...

mothers knows best :)
baik la milla ni ikut ckp ibu. :)
u will find someone decent one day, im sure of it!

paraxixth said...

mesti naluri ibu ada sumthing tu.macam tak bagi je jatuh chenta dengan bitang2 tu...haha

babymiLosh said...

TerubukMasin::

jom kawen! hahahahaha ;p

babymiLosh said...

Ejay::

tercekik siap! huuu~ PASRAH -_-

babymiLosh said...

farah::

yup.. mgkin ada himah.. insyaAllah..

babymiLosh said...

♥chentaMAYA™::

yup.. jangan nanes!

babymiLosh said...

RoSe_ViOleTE::

nak tanya tp takut nk dgr jawapan.. huuu~ yup.. naluri ibu itu kuat..

babymiLosh said...

mij0ohAns::

ya.. KUAT! sbb sy syg bunda sy.. :)

babymiLosh said...

nenek™::

banyak kebaikannya.. insyaAllah..

babymiLosh said...

AkuAyie::

aminnnnn.. thanx dear..

babymiLosh said...

paraxixth::

apakah itu 'bitang2'? huuu~ *musykil*

aku_cirrus said...

mila...sila sabar..
cube dengar lagu "Kupercaya Ada Cinta-Siti Nurhaliza"..

mesti mila tenang punyer

♥chentaMAYA™ said...

cube ko dgr lagu menanti cinta - krisdayanti,
gua cukup suka!

nursarah87 said...

taat dengan ikhlas hati pd bunda,

pasti ada hikmahnya..

cinta pd lelaki bila2 masa boleh dicari,

cinta dr bunda, hanya ada satu seumur hidup ini..